تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۹۸۸۸۶

لطفا چشمانتان را باز کنید و واقع بین باشید...

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛انتشار مطلبی با عنوان ««نماینده کهگیلویه در صد روزی که گذشت؟» واکنش‌های را به دنبال داشت، یکی از مخاطبان متن زیر را ارسال کرده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
جناب آقای آرش تقوی برادر از زیر عبای فتنه قد کشیده‌ام
 
نامه‌ی سوزناک حضرتعالی که خلاف ادعایتان هرگز از سر صداقت درجهت خدمت به کهگیلویه ی بزرگ نوشته نشده است را مطالعه کردم.
برخود لازم می‌دانم در جهت تنویر افکار عمومی و البته در پاسخ به فرافکنی و عجز جنابتان به یکایک بندهای این سوزنامه پاسخی مستند و البته برادرانه بدهم.
اولا مغلطه ی جنابتان برای سفروزیر محترم اطلاعات احتمالا ناشی از بی خبری و نامناسب بودن حالتان بوده است چرا که حضور وزیر محترم نه برای جلسه‌ی امنیتی بلکه بعنوان نماینده رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان بوده، پس طبعاً بندهای مغلطه آمیز یک و دو سوزنامه تان فاقد هرگونه بحث پیرامونی است.
در بند سوم نقدتان به ترک جلسه ی تقسیم بودجه است که باید به عرضتان برسانم این عقب نشستن استراتژیک بسامد فریاد حق خواهی کهگیلیویه ای بوده که سال ها سرش نه در تهران که در همین استان خودمان بریده می شود و انشاالله به زودی خواهید شنید که تابوی زشت تبعیض سرحد و گرمسیری درهم شکسته می شود.
در بند چهارم استنادتان احتمالا به پیام های تلگرامی و بی اساس بوده چرا که ایشان عرض کرده اند همانطورکه می شود از مارون به بوشهر و خوزستان آب رساند می شود از پشت این سد به کهگیلویه ی بزرگ هم برای مصارف کشاورزی دستکم آب رساند و البته این حرف از یک متخصص در این زمینه چندان غیر کارشناسی به نظر نمی آید.
در بند پنجم اشاره به ادبیات ایشان کرده اید باید خاطر نشان کنم طبیعی است وقتی از صدقه سر نمایندگان پیشین (خاله خورزوئی)یک سلسه ی نامتوازن و نا کارآمد اداری را در مدیریت شهرستان بنا نهاده اند این ادبیات حتی بدترش هم اجتناب ناپذیز است.
دربند ششم به مشورت اشاره نموده اید که البته توصیه ی خوبی است ولی به افرادی اشاره کرده این که حاصل ۲۵ سال و شاید بیشتر مدیریت بدون بازده و ناحق شان جز پایمال شدن حقوق مردم کهگیلویه و پسرفت روزافزون این شهرستان چیز دیگری نبوده است.
در بند هفتم با استناد به کلمه ی دهن پرکنی که حتی خودتان هم معنایش را نمی دانید ایشان را به عوام فریبی متهم کرده اید که باید شما را ارجاع دهم به تودهنی محکم مردم به پدرمعنوی تان (کاندیدای مورد حمایت شما) در انتخابات اخیر والبته دریافت اجر ازخالق.
دربند هشتم به انتقال تجهیزات بیمارستان دهدشت اشاره کرده اید که که قبل از هرچیز سکوت و بی توجهی اربابت در..آبهای استان و انتقال امتیازهای مختلف به استان های همجوار یادآور میشوم که هیچگاه از حافظه تاریخی این مردم مخو نخواهد شد، ولی در این خصوص باپیگیری های نماینده محترم مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ضمن انتشار دلایل این موضوع در رسانه ها قول مساعد تجهیز و راه اندازی جراحی چشم دهدشت را داده و به رودی با میگیرهای انجام شده صورت خواهد گرفت.
در بند نهم به معطلی مردم و مراجعین در خیابان محل منزل ایشان اشاره کرده اید که این از شما به عنوان یک جوان تحصیلکرده بعید است چرا که مردم باید بدانند که قرار نیست منزل شخصی نماینده که خانواده اش آنجا زندگی می کنند قرق خواسته های بیشمار عمومی شود و راه اندازی دفتر ارتباط مردمی جهت ساماندهی همین امور است.
به خانه ی ایشان اشاره فرمودین که باید خدمتتان عرض کنم.شما که دلسوزی تان گل کرده است وقتی نماینده ی اسبق حق مردم مظلوم کهگیلویه را در شهرهای محتلف ایران خشت روی خشت می گذاشت چراساکت بودید؟
درثانی این منزل به برکت تلاش ومجاهدت ایشان در راستای کسب رزق حلال بوده.
نقد شما تفکر آندسته افراد کوته فکری است که اگر فردی را در خیابان بر مرکب یک خودروی گران قیمت دیدند بی گمان دزدش خطاب می کنند و...الله اعلم بالصواب
در بند دهم به مساله ی مهم ...اشاره فرمودیند. طیب الله انفسکم...شما با متهم کردن جناب هاشمی احیانا قصد فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر اهمال ارباب تان در آن ۱۶سال سیاه دارید چرا که در همان سال های سیاه همین ها سیاهی لشکر و پیاده نظام ارباب تان بوده اند.
و البته نیک می دانیم که شما از این فراوانی هیچ ضرری نمی کنید. توصیه ی حقیر اینست قبل از اعتراض خویش .... معرفی نمائید تا انشاالله شما شروع کننده ای خوبی باشین برای کمک به سوزاندن ریشه های این پدیده ی شوم.
در بخشی به نیکی اشاره به حافظه ی تاریخی مردم کرده اید که حقیقتا من را شگفت زده کردید، از جنابتان سپاسگزارم.
در آخر توصیه می کنم مانند آن پزشک سیگاری نباشید که بیمارش را به ترک سیگار تشویق می کند...
اجرکم عندالله الکریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ای دمت گرم... معرفی //////.رو خوب اومدی
خودم
Europe
درضمن کسیکه ارباب ایشان هست یه زمانی دست راستش بودید وایشان شمارا به این موقعیت رسانده٬ واین بی انصافی است در موردکسیکه قبلا دست راستش بودید اینجوری از خجالتشان دربیایید
بهرمند
Iran, Islamic Republic of
تو .. نشانه... در پاسخگویی است البته از اون ..اد انتظار دیگه ای نمیرفت
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
به این میگن جواب دندان شکن
تا تو باشی یه بار دیگه توهین کنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1